streda 16. februára 2011

Nepocujem nevidim necitim



Nepocujem nevidim necitim


bola si tá, ktorá mi dávala nádej
no zistil som ze si iba chorobou
chorobou co nici ludstvo
ludi takych akych som ja
dvovercivych a   dobrakov
 co by pre teba spravili vsetko!

ponížila si ma veľmi
preto som si povedal dosť !
teraz budes platit ty!


uz viac nebudem babkou
s ktorou sa moozes zahravat
takze uz viac nie  si kotvou
co ma taha ku dnu


rozhodol som sa že zabudnem !
na všetko s tebou spojené
vyhodím z hlavy
je to jediné čo môžem

NEpocujem nevidim necitim
lebo ty si len skaza
NEpocujem nevidim necitim
lebo ty si peklo kde sama patris



navonok krasna
v nutri skazenost!
ktora sa siri vokol teba
serem uz na teba!
s takymi ako ty to nema vyznam!
minulosť nechám za sebou...


tento text som napisal uz davnejsie ked som bol s klamany z falosnosti jednej osoby ktora si ymslela ze moze robit so mnou co chce a zahravat sa so mnou ako keby som neobl clovek ale jej hracka. v jeden den som si povedal dost uvedom il som si  ide to do zahuby. davajte si na takych ludi pozor a vravim  radsej si pozorne vypocujte svoju milovanu osobu ked mate povedat prepac povedzte ho hlavne nikdy nebudte falosne svine, a nezahravajte sa s citmim druheho!


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára